Prednosti digitalnega marketinga

Številna podjetja so še do nedavnega dosegala svoje ciljne skupine kupcev in strank s pomočjo različnih kanalov, kot so na primer televizija, radio, revije, promocijski dogodki, jumbo plakati ali pošta. Ker pa potrošniki vse več časa preživijo na svetovnem spletu in različnih digitalnih napravah, pa je vse pogosteje v uporabi digitalni marketing.

Prednosti tovrstnega načina trženja so več kot očitne, zato si jih oglejmo nekoliko pobliže.

  1. Digitalni marketing povečuje zvestobo vaših strank

Verjetno ste že dobro seznanjeni o tem, da vas bo privabljanje novih strank stalo več kot pa zadrževanje obstoječih strank. Njihovo zvestobo je sicer težko ugotoviti, a se splača zanjo potruditi, saj bodo takšne stranke zagotovo še kdaj opravile nakup, vašo blagovno znamko pa bodo priporočile tudi svojim prijateljem, sorodnikom in znancem. Če želite svoje stranke obdržati, potem morate z njimi ostati v stiku in digitalni marketing vam pri tem delo bistveno olajša. S prilagojenimi elektronskimi sporočili, kodami s popusti in s svojo zavzetostjo na družabnih medijih boste kupce spodbujali k večkratnim nakupom, hkrati pa bodo prvi deležni vseh novosti na vaših policah.

  1. Z digitalnim marketingom lahko spremljate svoje stranke na vseh stopnjah nakupa

Predno je postal digitalni marketing tako priljubljen in razširjen, o nakupnih navadah naših strank nismo vedeli kaj dosti. Danes, ko so nam na voljo različne strategije digitalnega marketinga lahko prodajalec spremlja celotno kupčevo pot od prvega obiska na spletni strani, primerjanja ponudbe do končnega nakupa. V ta namen je priporočljivo kupcu nuditi vsa orodja, s katerimi mu pomagate rešiti vsa vprašanja in vplivati na končno odločitev o nakupu.

  1. Digitalni marketing omogoča targetiranje vaše ciljne publike

Z digitalnim marketingom je postalo segmentiranje vaše publike enostavnejše kot kdaj koli prej. Številna spletna orodja vam omogočajo dostop do številnih dragocenih podatkov, na podlagi katerih lahko natančno določite karakteristike svojih kupcev. Ti podatki so vam v veliko pomoč, saj na podlagi njih lahko z različnimi vsebinami ciljate na svojo skupino kupcev v kateri koli fazi njihovega nakupa.

  1. Digitalni marketing vam zagotavlja uspešen prodajni lijak

Kadar govorimo o spletnem poslovanju, je učinkovit prodajni lijak ključnega pomena za konvertiranje svojih strank, ki vas posledično temu pripeljejo do prihodkov in končnega dobička. Najbolj pomembna naloga prodajnega lijaka je, da loči med obiskovalci vaših spletnih strani in pravimi kupci. Digitalni marketing vam je pri ustvarjanju uspešnega prodajnega lijaka v veliko pomoč, pri tem pa je ključnega pomena, katero strategijo digitalnega marketinga bomo izbrali v določeni fazi prodajnega lijaka.

  1. Digitalni marketing zagotavlja višjo stopnjo konverzije

Ste se kdaj vprašali, koliko potrošnikov je videlo vaš oglas v reviji, na jumbo plakatu ali pa preko običajne pošte? Tudi če bi se, natančnega odgovora nanj ne bi dobili. Za razliko od takšnega tradicionalnega trženja, pa vam digitalni marketing omogoča, da lahko na svoji spletni strani slediti kakršnikoli interakciji z vašimi kupci in ste vedno seznanjeni s tem, koliko ljudi si ogleduje vaš oglas in kakšne aktivnosti izvedejo na spletni strani.

  1. Digitalni marketing poveča donosnost naložbe podjetja (ROI)

Donosnost naložbe je običajno najpomembnejše merilo za oglaševalce, saj kaže dejanski učinek oglaševanja na poslovanje podjetja. Digitalni marketing nam omogoča, da s pomočjo optimiziranja stopnje konverzij povečamo stopnjo donosnosti naložbe podjetja, kar se hitro pokaže v njegovem uspešnem poslovanju. Z učinkovitimi metodami sledenja in spremljanja je mogoče rezultate natančno analizirati in na podlagi tega sprejeti ustrezne ukrepe.

  1. Digitalni marketing je strategija, ki omogoča natančne podatke in analize

Ena največjih prednosti digitalnega marketinga je ta, da smo vedno seznanjeni z natančnim številom ljudi, ki so obiskali našo spletno stran. To pa še ni vse! Številna analitična orodja vam namreč omogočajo, da ste seznanjeni tudi z demografskimi značilnostmi in interesi vaših obiskovalcev, koliko časa preživijo na vaši strani, stopnjo obiskanosti spletne strani in še marsikaj drugega. Ti pomembni podatki se imenujejo ključni kazalniki uspešnosti (KPI) in vam omogočajo neprestano spremljanje učinkovitosti vaših trženjskih strategij in po potrebi njihovo spreminjanje in optimiziranje na način, da je digitalni marketing še uspešnejši.

  1. Z digitalnim marketingom povečate verodostojnost svoje blagovne znamke

Če si želite pridobiti hitro in trajno verodostojnost svoje blagovne znamke, je najbolj učinkovit način s pomočjo digitalnega marketinga. Blagovne znamke, ki so aktivne na svetovnem spletu, slovijo po svoji verodostojnosti, hkrati pa ustvarjajo mnogo več potencialnih strank. Vsebinski digitalni marketing je pri tem ključnega pomena, saj so kakovostne vsebine najlažji način pridobivanja zaupanja svojih strank.

  1. Digitalni marketing je cenovno dostopen način oglaševanja

Nekateri podjetniki so mnenja, da je potrebno za učinkovito oglaševanje zapraviti veliko denarja, a temu ni tako. Ko imamo v mislih digitalni marketing, cena ni ključni dejavnik uspešnosti oglaševanja. Digitalni marketing je zelo dostopen način oglaševanja, zaradi česar ga lahko uporabljajo tudi manjša podjetja. Za prisotnost na spletu ne potrebujete zapraviti celotnega proračuna, ampak lahko z izbiro stroškovno učinkovitih kanalov trženja dosežete enake rezultate. Z njim lahko hitro dosežemo visoke donosnosti naložbe, hkrati pa predstavlja učinkovit način komuniciranja s svojimi strankami, zaradi česar se začne podjetje hitro širiti.

  1. Digitalni marketing zagotavlja enake pogoje za vsa podjetja

Logično je, da imajo velika podjetja večji proračun za oglaševanje, a je prednost digitalnega marketinga ravno v tem, da zagotavlja enake pogoje za vse vrste in velikosti podjetij. Vsebinski digitalni marketing in SEO optimizacija sicer zahtevata nekaj več naložbe, a vam zato ni potrebno zapraviti vseh svojih prihodkov. Ne pozabite pa, da lahko s kakovostno vsebino in bistveno manj denarja še vedno dosežete prvo mesto v rezultatih iskanja. Glede na zgoraj navedeno, lahko opazimo, da ima digitalni marketing ogromno prednosti. Bistveno pa je, da lahko s skromno naložbo preko različnih digitalnih kanalov dosežete neverjetno veliko število ljudi. Ne pozabite pa, da je kakovost digitalnega marketinga pri tem ključnega pomena, zato vam je lahko v pomoč agencija za digitalni marketing, ki bo oglaševanje v celoti prilagodila vašim potrebam in željam.