Google oglaševanje je zelo pomembno za vsako podjetje, ki hoče biti bolj uspešno na trgu. S pomočjo Google oglaševanja lahko predvsem zelo targetirano oziroma ciljno oglašujete, kar vam lahko pomaga, da sčasoma povečate ne le obisk na svoji spletni strani, temveč tudi povišanje prodaje. Google oglaševanje lahko poskrbi, da se vaša spletna stran pojavlja čim višje v Googlovem brskalniku. Kar je nujno za vse, ki si želijo večjega uspeha, saj kupci oziroma iskalci storitev v povprečju pregledajo zgolj prvi dve strani v Googlovem brskalniku.
Google oglaševanje temelji na ključnih besedah oziroma dotičnih pojmih, ki so povezani z vašim podjetjem oziroma vašimi storitvami ali dejavnostmi, ki jih izvajate. Po tem principu, ko iskalec vpiše določene besede ali besedne zveze, Google poišče kdo ponuja te storitve ali izdelke. V koliko vaše konkurenčno podjetje izvaja podobne storitve kot vi in že uporablja Google oglaševanje, ste lahko prepričani, da bo več kupcev zašlo na njihovo spletno stran posledično pa tudi kupilo njihove izdelke oziroma storitve. Zakaj je Google oglaševanje pomembno predvsem pa tudi prikazuje željene rezultate? To je predvsem zato, ker Google oglaševanje deluje zelo dotično oziroma ciljno, kar pomeni, da v Googlovem iskalniku ne iščemo stvari, ki nas ne zanimajo. Vas skrbi kako bo Google oglaševanje deloval za vas in vaše podjetje? Vsaka storitev, ki vam ne more zagotoviti očnih rezultatov, je za povpraševalce zagotovo riskantna, saj tvegajo svoj vložek, niso pa prepričani, ali se jim bo investicija povrnila. Povsem razumljivo. Podjetje Gorec, ki se ukvarja s spletnimi storitvami, med njimi tudi z Google oglaševanjem, svetuje, da se takšno storitev najprej tesira preden se za njo odločimo. Recimo, za začetek se odločite, da boste investirali manjši znesek, ki ga ne boste pogrešili. Manjši znesek vam lahko prinese že par sto klikov na vašo spletno stran, pri tem rezultatu oziroma številki, pa že lahko ugotovite, če vam Google oglaševanje ugaja.